سند ۲۰۳۰ را چراغ خاموش پیاد‌ه می‌کنند
 
وی با اشاره به تحقیق و تفحص در مجلس هفتم اظهار داشت: در مجلسی که شما هم حضور داشتید، تحقیق و تفحص در امور مختلف انجام و شاهد بودیم برخی از افراد به دنبال برگزاری چه همایش‌هایی بودند که انسان حتی از نام بردنش شرمش می‌آید اما باز هم در این دولت به اینها حکم داده شده وهمین مسائل دوباره پیگیری می‌شود و تفاوت آن با دوره اصلاحات همین است که شورای نگهبان نباشد، و مردم را گیج کردند که به مردم می‌گویند، چشم اما در نهایت کار خود را انجام می‌دهند.
 
آلیا بیان داشت: برخی‌ها در این دولت هرجا می‌ر‌وند کار خود را می‌کنند اما جلو مردم  چشم می‌گویند‌، گاهی برخی افراد در جامعه  با دیدن مواردی دچار تردید شده و عنوان  می‌کنند  نکند نکات اصلی و فرعی  از هم اشتباه شده  و اما هیچگاه سکوت ما علامت رضایت نبوده بلکه علامت نارضایتی است.
 
نماینده سابق  مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود این همه معضلات بیکاری، طلاق، متلاشی شدن خانواده اما بحث دیدن ورزش آقایان توسط خانم‌ها را طوری مطرح می‌کنند که مراجع ما موضع می‌گیرند همیشه نجات بخش سخنان مراجع است.
 

آلیا افزود: خیلی از دانشجویان فارغ‌التحصیل وزارت نفت را جا نمی‌دهند و برخی از نمایندگان مجلس که شاید رشته‌های آنها نمی‌خورد و از آنها در مجلس حمایت کردند آنها را مسئولیت داد و این التحصیلان را مسئولیت نداده  و کار خود را انجام می‌دهند.



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: